Ei oo hirveesti ollu aikaa kirjotella. Äippä valtaa koneen heti kotiin tultuaan ja on kiree ku venytetty kuminauha. Jotai se höpöttää valmistumisesta ja selittelee et sen takii nyt ei oo aikaa millekkään ylimääräselle.
Tästä johdosta olen keksinyt tavan saada äipän huomion, mut sillon se ei oo kyl yhtää hyväl tuulel vaan sillon tulee kiire juosta piiloon. :p Kiva leikki kun se nousee koneelta aina ku vähänkii paukutan kaapin ovee.
Juttuhan menee näin, että matot rullalle ja kaapin ovet auki sit lasiesineet lattialle ja siitä pinkastaan karkuun! :) Ja äippä tykkää tai oikeestaan ei, mut siitä ei välitetä. Mut sit iltasin ku äippä malttaa asettuu huilaamaan ni ollaankii nii läheisii. :) Saan rapsutteluita ja pusuja.
Onneks Mervi asuu täällä! Sen tuoli on maailman paras nukkuma paikka. Ja se muutenkii päivisin on miun kaveri. Oon ovela ;) Mervi saattaa yhtäkkii huomata et oon hivuttautunu sen syliin. :D Juttuhan menee niin, että päivisin haluun Mervin läheisyyttä ja iltasin oon äipän kannalla.
Ja taas oon ruvennu nirsoilee ruoan suhteen ei kelpaa enää kana. Äipäl meni viikko et se keksi mikä miulle kelpaa ja kiltisti se kokeilikii. Nyt syödään pelkkää raakaa jauhelihaa (ei kelpaa muu ku naudanjauheliha) ja nappulat. :) Äippä naureskeli sitä et kyllä kissalla on laatuvaatimukset. :) (pitäähän se olla vai mitä?)
Sit yks suurimmista puheen aiheista on se et mihin mie meen ku kotii ruvetaan remontoimaan? Ei kuulemma oo yhtään hyväks jos oon tääl sillon ku tääl maalataan. Maalin haju voi käydä henkeen. Kai miut laitetaan Maijalle, jos sil on aikaa olla miun kaa.
Mut nyt äippä haluu taas päästä koulujuttujen pariin.
Toivottavasti palaamme asiaan pian! :)